Live Chat Software
  • Home
  • Lista Funkcji
  • Ceny
  • Dodatki i integracje
  • Konto testowe
  • Kontakt
  • LOGOWANIE

Halo Live Chat - Blog

Tryb Manager - Supervisor

2/5/2016

Komentarze

 
Od niedawna nie musisz już stać za plecami konsultanta, aby mieć pewność, że świadczy usługi najwyższej jakości. 

Nowy tryb “Manager” umożliwia monitorowanie rozmów prowadzonych przez Twoich konsultantów w czasie rzeczywistym.

Dzięki tej funkcjonalności możesz w każdej chwili zareagować i przyjść z pomocą, jeśli wymaga tego sytuacja.  Co ważne, możesz łatwo nadzorować pracę konsultantów bez względu na ich lokalizację.
​ 
​Administrator konta, w zakładce monitor, widzi listę wszystkich prowadzonych aktualnie rozmów. Ikona “oko” umożliwia administratorowi podgląd każdej aktualnie prowadzonej rozmowy.
Obraz

​
Monitorowanie rozmów jest niezauważalne tak dla gościa jak i dla konsultanta. Administrator pozostaje zupełnie anonimowy i w żaden sposób nie przeszkadza konsultantom w ich normalnej pracy.

​Administrator ma jednak możliwość “wtrącenia się” do rozmowy, jeśli zajdzie taka potrzeba.  
​
Obraz


Administrator będąc w trybie manager, ma możliwość przesłania wiadomości tylko do konsultanta,  np, zasugerować odpowiedź.  Taka wiadomość jest widoczna tylko po stronie konsultanta (pomarańczowe tło), natomiast dla gościa pozostaje niezauważalna. Takie podpowiedzi managera nie zapisują się w transkrypcie chata. W archiwum zapisana jest jedynie treść rozmowy gość - konsultant. 

Administrator ma równiez możliwośc dołączenia do rozmowy jako konsultant w każdym momencie. Klikając "dołącz do rozmowy", manager może przesłać wiadomość widoczną dla gościa i konsultanta. 
​
Obraz

Manager może w każdej chwili opuścić rozmowę, klikając “x” w dolnej zakładce. Rozmowa jest w dalszym ciągu kontynuowana przez konsultanta, a manager może ponownie do niej dołączyć.

​Nowy tryb “Manager” znakomicie ułatwia pracę, szczególnie przy szkoleniu nowych konsultantów, oraz w rozwiązywaniu trudniejszych spraw, kiedy to konsultant potrzebuje pomocy w prawidłowym załatwieniu sprawy.

Pytania, opinie, komentarze?  Piszcie do nas.

Nie używasz jeszcze naszej aplikacji Live Chat?   Załóż konto na próbę bez zobowiązań.

Komentarze

    Halo Live Chat

    To nasz blog. Znajdziesz tu ciekawostki i trochę praktycznych informacji

    Archiwum

    Lipiec 2017
    Październik 2016
    Maj 2016
    Kwiecień 2016
    Październik 2015
    Lipiec 2015
    Maj 2015
    Marzec 2015

    Kategorie

    Wszystkie

    Kanał RSS

Live Chat

Lista funkcji
Dodatki i Integracja
Aplikacja dla konsultanta
Aplikacje Mobilne
Chat na Facebook Fanpage

Warunki użytkowania (ang)

Znajdź nas

Blog
Facebook
Google +
​
LinkedIn

Kontakt

O Nas
Formularz kontaktowy

kontakt@halolivechat.pl
tel 796 320 280
Bielsko-Biała
ul. Cieszynska 250
Konto Testowe

Copyright 2002-2015.  Halo Live Chat - Wszystkie Prawa zastrzeżone.  Właścicielem i operatorem serwisu jest ProjectBB - Bielsko Biała
  • Home
  • Lista Funkcji
  • Ceny
  • Dodatki i integracje
  • Konto testowe
  • Kontakt
  • LOGOWANIE