Live Chat Software
  • Home
  • Lista Funkcji
  • Ceny
  • Dodatki i integracje
  • Konto testowe
  • Kontakt
  • LOGOWANIE

Halo Live Chat - Blog

Przesyłanie plików w oknie Live Chat

22/4/2016

Komentarze

 
Halo Live Chat umożliwia łatwe przesyłanie plików pomiędzy operatorem chata (konsultant), a gościem strony firmowej.  Plik do przesłania może być każdorazowo wybierany z dysku, jak też można zapisać często używane pliki na serwerze i przesyłać rozmówcom z poziomu zakładki "odpowiedzi".
Obraz

Dwa sposoby przesyłania plików:

  1. Jeśli w trakcie rozmów z gośćmi, przesyłasz często ten sam plik, np. cennik,  najlepszą praktyką jest umieszczenie pliku w aplikacji w zakładce odpowiedzi. Plik może być powiązany ze standardową odpowiedzią i przysyłany jednym kliknięciem wraz z towarzyszącym tekstem.
  2. W przypadku chęci przesłania pliku jednorazowo, np. screenshot, w oknie rozmowy kliknij ikonę "spinacz", wybierz plik z dysku i kliknij "enter". Plik zostanie przesłany do rozmówcy.    

Umożliwienie przesyłania plików

Aby umożliwić korzystanie z funkcji przysyłania plików, przejdź do zakładki Admin / Opcje, następnie w sekcji "transfer plików" wybierz "włącz".  Możesz też wybrać "włącz tylko dla operatora"   co umożliwi przesyłanie plików tylko w jedną stronę - od konsultanta do gościa. ​
transfer plik
Uruchomienie usługi transfer plików w live chat

Administrator systemu ma możliwość wybrania standardowego ustawienia żywotności pików w systemie.
  1. Przesłane pliki sa dostępne do pobrania tylko w trakcie sesji, natomiast po jej zakończeniu są usuwane
  2. Przesłane pliki pozostają dostępne na naszych serwerach przez 30 dni, a po upływie tego okresu sa usuwane. 


Pliki w odpowiedziach standardowych

W przypadku częstego przesyłania rozmówcom tych samych plików, np. cennik,  warto te pliki zapisać na serwerze. Umożliwi to przesyłanie plików za pomocą jednego kliknięcia.  

Pliki mozna powiązać z dowolnym tekstem odpowiedzi standardowej i sprawnie przesyłać rozmówcy w trakcie sesji. 
​Żywotność linku może być każdorazowo zmieniana z opcji "do końca sesji" na "30 dni" i odwrotnie. 
Pliki w odpowiedziach standardowych live chat

Limity i ograniczenia

Maksymalny rozmiar pliku to 10Mb.

Pojemność dysku do przechowywania plików to 200Mb dla licencji.

Pliki przesłane w trakcie rozmowy, oznaczone jako żywotność 1 m-c, pozostają na naszych serwerach przez 30 dni. Można je pobrać za pomocą linku w archiwum rozmów.

Pliki oznaczone jako żywotność do zakończenia sesji,  są automatycznie usuwane natychmiast po zakończeniu rozmowy.  

Komentarze

    Halo Live Chat

    To nasz blog. Znajdziesz tu ciekawostki i trochę praktycznych informacji

    Archiwum

    Lipiec 2017
    Październik 2016
    Maj 2016
    Kwiecień 2016
    Październik 2015
    Lipiec 2015
    Maj 2015
    Marzec 2015

    Kategorie

    Wszystkie

    Kanał RSS

Live Chat

Lista funkcji
Dodatki i Integracja
Aplikacja dla konsultanta
Aplikacje Mobilne
Chat na Facebook Fanpage

Warunki użytkowania (ang)

Znajdź nas

Blog
Facebook
Google +
​
LinkedIn

Kontakt

O Nas
Formularz kontaktowy

kontakt@halolivechat.pl
tel 796 320 280
Bielsko-Biała
ul. Cieszynska 250
Konto Testowe

Copyright 2002-2015.  Halo Live Chat - Wszystkie Prawa zastrzeżone.  Właścicielem i operatorem serwisu jest ProjectBB - Bielsko Biała
  • Home
  • Lista Funkcji
  • Ceny
  • Dodatki i integracje
  • Konto testowe
  • Kontakt
  • LOGOWANIE