Dwa sposoby przesyłania plików:
Umożliwienie przesyłania plikówAby umożliwić korzystanie z funkcji przysyłania plików, przejdź do zakładki Admin / Opcje, następnie w sekcji "transfer plików" wybierz "włącz". Możesz też wybrać "włącz tylko dla operatora" co umożliwi przesyłanie plików tylko w jedną stronę - od konsultanta do gościa. Administrator systemu ma możliwość wybrania standardowego ustawienia żywotności pików w systemie.
Pliki w odpowiedziach standardowychW przypadku częstego przesyłania rozmówcom tych samych plików, np. cennik, warto te pliki zapisać na serwerze. Umożliwi to przesyłanie plików za pomocą jednego kliknięcia. Pliki mozna powiązać z dowolnym tekstem odpowiedzi standardowej i sprawnie przesyłać rozmówcy w trakcie sesji. Żywotność linku może być każdorazowo zmieniana z opcji "do końca sesji" na "30 dni" i odwrotnie. Limity i ograniczeniaMaksymalny rozmiar pliku to 10Mb.
Pojemność dysku do przechowywania plików to 200Mb dla licencji. Pliki przesłane w trakcie rozmowy, oznaczone jako żywotność 1 m-c, pozostają na naszych serwerach przez 30 dni. Można je pobrać za pomocą linku w archiwum rozmów. Pliki oznaczone jako żywotność do zakończenia sesji, są automatycznie usuwane natychmiast po zakończeniu rozmowy. |
Halo Live ChatTo nasz blog. Znajdziesz tu ciekawostki i trochę praktycznych informacji Archiwum
Lipiec 2017
Kategorie |