Live Chat Software
  • Home
  • Lista Funkcji
  • Ceny
  • Dodatki i integracje
  • Konto testowe
  • Kontakt
  • LOGOWANIE

Halo Live Chat - Blog

Kilka porad jak usprawnić codzienną pracę z LiveChat.

5/10/2016

Komentarze

 

Halo Live Chat jest jedną z najlepszych form wsparcia dla klientów sklepu w sieci, lub gości strony firmowej. Kilka poniższych porad pomoże Ci zwiększyć Twoją efektywność. 

  1. Używaj zdefiniowanych odpowiedzi tak często jak to możliwe. Oszczędzisz zarówno swój czas jak i czas gościa. Unikniesz błędów w pisowni. Pamiętaj jednak, aby zdefiniowane odpowiedzi nie brzmiały jak maszyna.
  2. Dodaj i używaj auto-zaproszenia. Najlepiej w kilku różnych wersjach. Nawet jak nie nawiążesz rozmowy, to upewnisz gościa że w Twoim sklepie zawsze można liczyć na fachową pomoc w razie potrzeby.
  3. Nie wiesz jak rozwiązać problem? Zrób transfer chata do specjalisty. Podkreśla to troskę o klienta i chęć możliwie najszybszego rozwiązania jego problemu.
  4. Na początku rozmowy zawsze sprawdź zakładkę “Historia”.  Wiedza o wcześniejszych rozmowach gościa pomoże Ci zrozumieć istotę problemu i ułatwi znalezienie rozwiązania. Unikniesz też odpowiedzi które gość mógł już otrzymać w trakcie poprzedniej rozmowy. 
  5. Dodaj ikonę rozpoczynającą chat do wszystkich wychodzących emaili z Twojej organizacji. Adresat Twojej wiadomość będzie mógł błyskawicznie nawiązać rozmowę w przypadku jakichkolwiek pytań.
  6. Nie zapomnij zaoferować akcesoria lub usługi dodatkowe oraz wspomnieć o aktualnych promocjach w Twojej ofercie.  
  7. Przed zakończeniem rozmowy zapytaj gościa czy chciałby otrzymać transkrypt rozmowy na swój adres email.  Często rozmówcy zapominają zapisać transkrypt samodzielnie i tracą do niego dostęp. Uzyskany adres email rozmówcy umożliwi Ci też kontakt z nim w przyszłości. Pytanie na jaki adres przesłać transkrypt można też zadać na początku rozmowy.
  8. Poproś rozmówcę aby ocenił jakość Twojej pracy (gwiazdki).  Prośba o opinię upewni klienta że Twoja organizacja dba o jakość obsługi, natomiast otrzymane oceny pomogą Tobie w doskonaleniu umiejętności i w eliminacji błędów. 
  9. Na stronie firmowej podaj w jakich godzinach operatorzy są dostępni. Gdy operator nie jest dostępny, umieść w oknie chat informację w jakich godzinach konsultanci są dostępni.

Dobra organizacja pracy i efektywna konfiguracja Halo Live Chat zwiększa satysfakcję klientów i wyniki Twojej firmy.
Komentarze

    Halo Live Chat

    To nasz blog. Znajdziesz tu ciekawostki i trochę praktycznych informacji

    Archiwum

    Lipiec 2017
    Październik 2016
    Maj 2016
    Kwiecień 2016
    Październik 2015
    Lipiec 2015
    Maj 2015
    Marzec 2015

    Kategorie

    Wszystkie

    Kanał RSS

Live Chat

Lista funkcji
Dodatki i Integracja
Aplikacja dla konsultanta
Aplikacje Mobilne
Chat na Facebook Fanpage

Warunki użytkowania (ang)

Znajdź nas

Blog
Facebook
Google +
​
LinkedIn

Kontakt

O Nas
Formularz kontaktowy

kontakt@halolivechat.pl
tel 796 320 280
Bielsko-Biała
ul. Cieszynska 250
Konto Testowe

Copyright 2002-2015.  Halo Live Chat - Wszystkie Prawa zastrzeżone.  Właścicielem i operatorem serwisu jest ProjectBB - Bielsko Biała
  • Home
  • Lista Funkcji
  • Ceny
  • Dodatki i integracje
  • Konto testowe
  • Kontakt
  • LOGOWANIE